*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

عید93

دلـــم یک خیابان می خواهد


که بشود با تو قدم زد


جایی که مردمانش زبان مارا بلد نیستند


من به زبان خودمانی،بگویم:


دوستت دارم


و عابران درگیر این کنجکاوی باشند


من چه میگویم که تو اینطور میخندی؟


قلــم نــوشتـ :


2روز دیگه عیده به احتمال زیاد دیگه نتونم بنویسم تا 14(اگه اراک بمونم)


موقع تحویل سالم خونه نیستم که بیام پیشتون،براتون سال خوبی رو آرزو میکنم


ایشالا همتون سالی خوبی رو در پیش داشته باشین و از هرچی غمه دور باشید،


موقع تحویــل سال برام دعا کنید،اگه توی این ســالــ باعث ناراحتــی کسی شــدم


معذرت میخوام،         عیدتون پیشاپیش مبارک


دلتون شاد ولبتون خندون،دوستتون دارم


خدا،حافظ ونگهدارتون باشه



تکیه بده اما....!
به شانه هایی که اگر

خوابت برد،سرت را زمین نگذارد...!



نظرات 12 + ارسال نظر
امرحسین جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 20:21

سلام چه وبلاگ قشنگیییییی داری ایول

سلام مرسی پسر خوب،خوبی؟خاله خوبه؟خانواده خوبن؟

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 14:16 http://fatemeh7hamid.blogfa.com

بی غم پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 12:29 http://donyay-bigham.persianblog.ir/

ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک

ممنون،عید شماهم مبارک

gomnam چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 10:50

.sal khoobi ro vasat arezoo mikonam

سلام

این چه حرفیه میزنی؟؟

کی گفته من بدم میاد؟جواب ندادم چون ازتو حرفات ناراحت شدم،خدا

رو فراموش کردی،توخودت همیشه میگفتی خدا دوست داره

تو خیلی بدی

مگه خدا با تو چیکار کرده؟ببین خیلیا هستن که مشکل دارن قرار کافر بشن

فکر کردی سر این قضیه من خوشحالم؟
اما بازم خدا رو دوست دارم چون منو دوست دارم همه بنده هاشو دوست داره

با وجود هزاران گناه بازم بیادمونه،اینجا نمیشه راحت حرف زد چجور بهت بفهمونم

اوضاع خیلی هم بد من نیست آخه...

ای بابا اینجا محدودم نمی تونم چیزی بگم،اما اگه حرفامو بشنوی

به این نتیجه می رسی خدا خیلی دوست دارم

انقده حرف داررررررررم

وایییی نفسم گرفت چقدر حرف زدم!!!

منم برای تو سال خوبی رو ارزو میکنم موقع سال تحویل منم دعا کن

اینجور نگو بابا چرا انقدر قمپز در میکنی تو؟

فکر نکن تو الان بگی عید بدیه برات من به این نتیجه می رسم تو چقدر خوبی!

یکم صادق باش

من خوشحالم چون به خدا اعتماد دارم،توهم اعتماد داشته باو به خودش تکیه کن

میبینی که چه ارامشی میگیری!

نمازاتم بخون جون زینب

مثل مادر بزرگا نصیحت میکنم خخخ

بابای آفریقایی!!!راستی ضد آفتاب خریدی بالاخره؟؟؟یا هنوز سیاهی؟؟؟

ای قارا(قارا ترکیه،به فارسی یعنی سیاه)

بابای قارا

مدیا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 10:35

سلام زینب جان مطالبت خیلی قشنگ بود سال نو شمام پیشاپیش مبارک ماروهم دعاکندلمون تنگ میشه نیستی سال خوبی داشته باشی عزیز خدانگهدار

سلام مدیای عزیز

ممنونم،برای توهم مبارک مهربون

حتما

توهم همینطور خدافظ

جاست سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 22:01 http://life313.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی عالیه لینکت میکنم لااااااااااااااااااااااااااااااااااایک

مهسا سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 21:02 http://www.mahsa821382.blogfa.com

سلام عزیز دلم خوبی فداتشمـــــــــــــ ؟
خوب وسلامت باشی گلمـــــــــــــــــــــــ.
عید خود گلتم مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ممنونم که به وبم سر زد ی گلکمـــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام مهسای عزیز ممنونم،توخوبی؟

ممنون،برای توهم شاد فرخنده

خواهش میکنم.

بهنام سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 20:01 http://pourgarmrodi.blogfa.com

دیدن هربامداد اتفاق ساده ای نیست" خوشایندست و تکرار ناپذیر، گنجشکها بیخود شلوغش نمیکنند... معجزه را میبینند... رفیق چهارفصلم , آخرین روزهای زمستان بروفق دلت باد...[گل]

مطلب قشنگی بود،ممنون از حضور پر مهرتون

عیدتون سبز وپر مهر

m-n سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 17:37 http://ravan2parish.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری من لینکت کردم ممنون میشم شما هم منو لینک کنی

سلام

ممنونم لطف کردی،باشه

ahmad134 سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 17:05

سلام خانم عزیز امید وارم موفق باشی و عیده شما هم مبارک راستی این خیابونی که گفتی من میدونم کجاست

؟

Asra سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 15:22 http://t-baran14.blogfa.com/

ممنون از حضورت
چیکار کنم قسمت نظراتم مثل ماله تو شه ؟ کدشو میدی ؟

خواشه میکنم.

اول از قسمت نمای وبلاگ قسمت مدیریت یکی از قالب هارو انتخاب کن من آبی ساده رو انتخاب کردم قسمت نظراتم این شکلی شد

بعد قالب وبمو عوض کردم،کدهایی که برای قالب وب وجود داره قالب نظرات رو عوض نمیکنه

به همین خاطر قالب نظرات من همون قالب اولیه ایه که از نمای وبلاگ

برداشتم.متوجه شدی؟

*آبجی صبا* سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 12:39 http://avayeshaparakha.blogsky.com

آخرین لحظه های زمستانتان ، پر از نم نم آرزوهای قشنگ
اولین لحظه های بهارتان ، از نم نم آن سبزرنگ
و من آرزومند آرزوهایتان

مرسی مهربون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.