*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

کجایی؟


در صدا کردن ِ نام ِ تو
یک «کجایی؟!» پنهان است
یک «کاش می‌بودی»
یک «کاش باشی»
یک «کاش نمی‌رفتی»
من نام ِ تو را
حذف به قرینه‌ی ِ این همه دلتنگی و پرسش صدا می‌زنم...

علیرضا روشن -


نظرات 6 + ارسال نظر
**maryam** جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 23:30

وقتی به دختران سرزمینم میگویی اهن پرست
بدان انگشت شمارنیستندمردان اندام پرست......


دچاریعنی.......عاشق........وفکرکن که چه تنهاست.....اگرکه ماهی کوچک.دچارابی دریای بیکران باشد(سهراب)


زینب جان من هنوبه چشمام نیازدارما عزیییییییزم

قشنگ بودن مهربون.

هه هه

حسن پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:37 http://WWW.duty.blogfa.com

عالی..........

ممنون

نادم چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 09:55 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

به قول یه دوست :

تعویض یا تبدیل نمی خواهم ... دلم " تغـییر " می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند...
روشن کند...
امیدوار کند...
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده

بیشتر از " یک لحظه " دوام داشته باشد !
با خودم می گویم شاید ...
شاید هنوز وقتش نرسیده!!!
کسی چه میداند...!
شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده!!!
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند...
و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد ...
باشد ای اتفاق ! ...
گرچه کمی پیرتر شده ام
با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم
اما خیالت راحت باشد...
من صبورم...

زیبا ممنون

آقا سعید و زهرا خانوم سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 17:58 http://torang71.blogfa.com

می دانم..

آخر یک روز

خسته می شود از نیامدنش

شوخی که نیست

مگر آدم

چقدر می تواند نیاید!..

آپم...با دو عنوان...منتظرتم

حتما ممنون از حضورتون.

مهدی سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 08:49 http://mahdi-k.blogfa.com

سکوت همیشه به معنای رضایت نیست.
گاهی یعنی خسته ام از این که مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم...

قشنگ بود.

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما مبارک

ممنون برشماهم مبارک.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.