*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

بعد از مدت ها...

قــــــرن هاستــ 

جستجوگـــر آدمـ هستــم 

تا لــذتــ خـــوردن یک سیبــ ســرخ را 

با او تجــربه کنــــــــــم 

قرن هاستــ 

… 

مشکل از مـــ ـــن نیستــ 

نه مــــن 

نه سیبــ ســرخ 

نه شیــــطان 

تـــــــ ـــــو نایابــ شـــده ای آدمـدلم رمان میخواهد-عکس نوشته

قلم نوشت:

سلام دوستای مهربونم

وقت نکردم چند روزی بیام،ممنون با معرفتایی که یادم بودن،بازم ممنون از بی معرفتا که بی خیالم بودن

دوستتون دارم هرجا هستید خوش باشید مهربونا.

سکوتـــــــ پشت گوشی تلفن سنگین ترین سکوتهاستــــــــــ.
نه از دستـــــــــــ ها کاری ساخته است ؛

نه از چشــــم ها...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 23:01

سلام وبلاگت عالییییییییییییه .فقط همینو می تون بت بگم ...فدات

دوست دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:35 http://newbaftani.blogfa.com

سلام زینب جوون
آپم

khaleh دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 08:38

از اینجا که من هستم ! تا انجا که تو هستی ... ! وجب به وجب دلتنگت هستم ...

منم خاله جون

منم دلتنگم...هییییییی

khaleh شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 09:04

من نگذاشتم و نمی گذارم روی صندلی یاد تو هیچکس بنشیند!... حتی غبار

ادرسی که برام نوشتی اشتباه بود بانو

الهی من فدات بشم،مرسی عزیزدلم

باشه چک میکنم برات اس میدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.