*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

دستگاه مشترک مورد نظر
 
از دست دوستت دارم های دروغ تو خاموش است
 
لطفا دیگر تنهایش بگذار!





قلم نوشت:



_ این روزا خیلی میخونم،سهراب،شاملو،فروغ و...


همدم های خیلی خوبی ان،برای...



روی تخته کلاسمون امروز نوشته بودن:


بعضی ها دیگر زندگی نمی کنند،فقط ادامه می دهند...


یه نفر هم برام فرساده بود:


_ از یه سنی به بعد دیگه بزرگ نمیشیم


  پیر میشیم،خسته میشیم...



بغض کردم و گفتم :
" زن که باشی . . . " گاهی بی دلیل اشک می ریزی ،
و با تمام تلاشت ، ریز ریز خرد میشی . . .!!
آروم آروم اشکامو پاک کرد
و با صدای خسته گفت:
" مرد که باشی . . . " بیشتر و بیشتر تلاش میکنی ،
بی صدا خرد میشی ،
حق اشک ریختن هم نداری


                                ممنون فرنوش جون


نظرات 4 + ارسال نظر
خاله مرضیه سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 10:00

تق تق فش فشه؛ فاصلمون کم بشه؛ هیزم و نفت اتیش؛دوست دارم خداییش؛ سیب زمینی به سیخه؛ عکس گلت به میخه؛ غماتو بیار فوتش کن؛کینه داری شوتش کن؛هوا بهاری میشه ؛سرما فراری میشه؛زردی ازت دور بشه؛هر چی میخوای جور بشه؛
4شنبه سوری مبارک عسلم

مرسیییی مرضیه جونم،هه هه شعر قشنگی بود

چارشنبه سوری توهم مبالک

دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه تنگولیده

دوست دارم

فرنوش سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 00:37 http://farnoosh92.blogfa.com

بغض کردم و گفتم :
" زن که باشی . . . " گاهی بی دلیل اشک می ریزی ،
و با تمام تلاشت ، ریز ریز خرد میشی . . .!!
آروم آروم اشکامو پاک کرد
و با صدای خسته گفت:
" مرد که باشی . . . " بیشتر و بیشتر تلاش میکنی ،
بی صدا خرد میشی ،
حق اشک ریختن هم نداری

+ممنون از حضورت

چقدر قشنگ بود

ترانه دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 22:18 http://www.1364-1377.blogfa.com

سلام زینب خانم بی معرفت
خبرنمیگیری
پیشاپیش سال نوت مبارک

سلام ترانه عزیز

شرمنده الان میام

سال نو توهم مبارک مهربون.

**maryam** دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 22:18

مــــــــــرد واقعی اونیه که

بخاطر اونیکه دوستــــش داره ..

بتونــــه قیــــــــــد بقیــــه دختــــــرها رو بزنه ...

اگه یکیـــشو داری ...

اصلا از دستش نده ...

هه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.