*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

چه دردناک است!


گوشــ هایـــــم را میـــ گیرم، چشمهـایـــم را میــ بنـدم


ودهانم را نیــــز


ولی حریـــف افـکــارم نمیـ شوم...!


چه دردناک است فهمیدن...



چـه خوب اسـت


گـاه گاهی دروغ بـگـویی بـه دلـت (!)

و نـگـذاری که بـدانــد

بـی نـــــهایـت تـنـــهـا سـت . . .


قلم نوشت:


داره بارون میاد،خیلی قشنگه


امروز روز خیلی خسته کننده ای بود از مدرسه زنگ میزدن بچه ها برن مدرسه ماهم


مجبور شدیم بریم،من که سرکلاس ادبیات خوابیدم وقتی بلند شدم دیدم،به جز من 4-5


نفر دیگم خواب بودن بیشتر بچه ها هم نیومده بودن...


پووووف قراره خاله نرگس اینا بیان اما اصلا خوشحال نیستم!


امروز به قول مامان از دنده چپ بلند شدم!


کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید

 گلوت ابر داره و چشمات بارون ،

به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟”

؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …


من بـــــرم،خدافظ

نظرات 8 + ارسال نظر
بی غم جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 00:26 http://donyay-bigham.persianblog.ir/

اجی زیبا بود بهم سر بزن....اپم

**maryam** پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 23:06

بعضی اهنگهاهستن که گوش میدی میگی من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که این ازروش اهنگ ساخته؟؟؟!!!
خخخخخ جمله رودریاب
من به هرتحقیری که شدم باصدای بلندخندید....
نام مراگذاشتندباجنبه!بی انکه بدانندخندیدم تاکسی صدای شکسته شدن قلبم رانشنود.

مریم؟

**maryam** پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 22:59

ای کاشی دیگر نیست
من پیداشده ام
تاوقتی گلوت ابرداردوچشمهایت بارون
بجای اینکه بگم خاک توسرت نشه چته؟؟
بگویم بیابغلم دخملم
بیا بغلم بیابغلم اره بیابغلم اونجانه اره بیااینجابیااینجااونجانه
بیاوگریه کن تااروم بشی

هه هه اصلا تورو دیدم اشکم خوشکید نمیشه بیام بغلت بخندم؟؟؟کلا دیدی من اصلا گریه کنم؟تو تاحالا اصلا اشک منو دیدی؟

نـــــــه

مریم الان وبمو فیلتر میکنن!!!خخخخ

gomnam پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 12:32

salam/avalan bezan too dahan behzad avazi bishoor.khoshi chiye???????????

سلام وللش بابا در حدی نمیدونمش که بخوام جوابشو بدم برو وبش اصلا از روی وبشم میشه فهمید روانیه

اسم خودشو گذاشته سگه هاااار

خودش واسه خودش ارزش قائل نمیشه برای دیگران قائل شه؟

راستی خاک بر سرت نشه اصلا تو نمیتونی مثل آدم حرف بزنی

یعنی چی که تصادف کنی؟مردشورتو ببرن که انقدر سق سیاه بازی درمیاری

انگار خودت خیلی دوست داری بمیری نه؟یعنی کول باشیا(خاک برسرت *البت خدانکنه)

حالا برو خوش بگذرون ولی از هر نوع جو زدگی جلوگیری کن هه هه

مدرسه؟نه دوس ندارم با بچه ها هماهنگ کردیم نریم بیخیل بابا

تعطیلات وعشق

فعلا بابای خوش بگذره

(اوه باز من چقدر فک زدم@!!!!)

I am...................... چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 21:19

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
اندکی در زیر این باران بمان ..ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند
....
زینب ما که مدرسه رو تعطیل کردیم ..شما رو نمیدونم..
*تعطیلات نوروز سکویی بلند برای پرشی بزرگ...(تبلیغ این کلاسای تست و کنکور و مزخرفات)*

مهدی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 16:52 http://mahdi-k.blogfa.com

مجددا آپــــــم

باشه اومدم.

مهدی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 16:44 http://mahdi-k.blogfa.com

زیبا بود.....اینجا هم بارون داره میاد..

اره خاله نرگسمم گفت.

فاطمه چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 16:34 http://fatemeh7hamid.blogfa.com

سر به هوا نیستم
اما همیشه چشم به اسمان حال عجیبی است دیدن همان آسمان که شاید دقایقی پیش تو به آن نگاه کرده ای....



ممنون که سر زدی...

خواهش مهربون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.