*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

*دلگیرم*

می خواهم آنقدر شعر بگویم


که اگه فردا مُردم


نتوانی انکارم کنی...



این شهـــــر ...

شهر قصه های مادر بزرگ نیست !!

آسمانش را

هرگــــــز آبی ندیده ام ...


من از اینجا خواهم رفت

و ...

فرقـــــی هم نمیکند که فانوسی داشته باشم یا نه ...

کســـــی که میـــــگریزد ...

از گم شدن نمـــــــی ترسد . . . !



قلم نوشت*



کلاغ ...

پـــــر !

گنجشک ،

پــــر ....

این روزگار درختی است ؛

که دل به پرنده بسته بود !




*همه میگن زیادی احساساتیم،هی شماها !  احساسات یه دختر همه دارایی اونه سعی کنید درک کنید

  درک هم نمی کنید...*لطفا ساکت باشید*



* کسی که تنها داراییش  امید شه،  اگه نمیتونی هم دردی کنی   *لطفا تنها داراییشو ازش نگیر*


 

ﺑﻌﻀــــــﯽﻫـــــﺎ ﺣــــــﺮﻓﯽ ﻣﯽﺯﻧﻨـــــﺪ ...
ﻭ .. ﺩﻟــــﺖ ﺭﺍ ﻣﯽﺷﻜﻨﻨـــــﺪ ...
ﺑﻌـــــﺪ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔــــــــﯽ ﺭﻭﺑــــﺮﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﻠـــــﺐِ
ﺷﻜﺴﺘــــــﻪ ...
ﻣﯽﺍﯾﺴﺘﻨـــــﺪ ﻭ ﻣﯽﮔﻮﯾﻨــــــﺪ : ﻧﺎﺭﺍﺣــــــﺖ ﺷــــــﺪﯼ ؟؟؟
ﭼﻘـــــــﺪﺭ " ﺯﻭﺩ ﺭﻧﺠـــــﯽ " ﺗﻮ ...! ﻣــــﻦ ﻛﻪ ﭼﯿــــــﺰﯼ
ﻧﮕﻔﺘـــــــﻢ


نظرات 7 + ارسال نظر
I am...................... سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:57

سلام......
پروفایل داری؟؟؟

سلام برات توضیح دادم.

بی غم سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 15:17 http://donyay-bigham.persianblog.ir/

زیباس

مهدی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:31 http://mahdi-k.blogfa.com

تنهایم..
و تنهایی خود را با خودم تقسیم کرده ام..
تنها دلیل زنده ماندنم امید است..
آن هم رسیدن به آرزوهای نرسیدنی..

ممون خیلی قشنگ بود.

ماه رخ یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 10:45 http://maaaahrokh.blogfa.com/

روزها به پایان نرسد و تو در چشم من چیزی جز اشک نباشی!

می ترسم بیان رنج دل تنگ، برای واژه هایم سخت تر شود ...

می ترسم قاصدک ها دیگر به سمت تو پرواز نکنند ....

sara شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 17:41 http://taghdir3.blogfa.com

سلام آجی خوبی؟یه نفر ومیشناسی بچه تهرون باشه؟تورو خدا اگه میشناسی بهم معرفی کن آدرس وبی چیزی ازش بهم بده خیلی احتیاج دارم ممنون میشم

سلام نه چطور؟من خودم زیاد به تهران رفت وآمد میکنم کاری داشتی بهم بگو.

gomnam شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 12:23

saaaaaaallllllaaaaaaaam.to age betooni be man yad bedi salam konam az neshane haye zohoor emem zamane.salam.khoobi????khoda ro shokr manam bad nistam.lotfan webeto ye zare shad kon.tanha darayi man hamin webe.baste dg ghose,bayad shad bashim

علیک سلام چه عجب آنشرلی بالاخره سلام داد!!!!!!!من زنده ام یکی بزنه تو صورتم آنشرلی سلام داده

اندوهگین مباش خواهرم اندوهگین مباش

خواهرم

دیدی من اندوهگین نیستم.محیط وبمم خیلیم خوبه

جرعت داری نظر بد بده

*آبجی صبا* جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:11 http://avayeshaparakha.blogsky.com

سلام گلم . همشون عالیییییییییییییییییی بودن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.