*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

امید


آنه...
تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ...
وقتی روشنی چشمهایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
بامن بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکیت
از تنهایی معصومانه ی دستهایت
آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت و در گیر و دار ملال آور دوران زندگیت
حقیقت زلالی دریاچه ی نقره ای نهفته بود؟
آنه...
اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری
و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز در آیی
و اینک آنه! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست
در انتظار تو...


قلم نوشتـــ :


من هنوز به خدایم ایمان دارم...


میدونم،میدونم که دوسمون داره،من هنوزم  امید دارم امیدی که باعث میشه بتونم


توی این دنیا نفس بکشم،من به این امید نفس میکشم...


یاد شعر امید دیدار افتادم که یه قسمتش میگفت:


همیشه تا برآید ماه وخورشید                           مرا باشد به وصل یار امّید


و این بیت:


نسوزد جان من بک باره در تاب                         که امّیدت زند گه گه بر او آب


- همیشه خداتو دوست داشته باش هر کس بدیتو بخواد اون نمیخواد من به آینده امید دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
بــــآرآنــــ پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 19:02

تــــآزگی ها باشگاه پرواز خِیییییلی جذاب شده. اگه وقت کردی یه سر بهش بزن عزیزم

باشه وقت کردم حتما.

بـــــآرآنـــ پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:53

حدود 2 سالی میشه که وبت رو می خونم.
خیـــلی قشنگ می نویسی .
هم پروازی هم هستم . باشگاه پرواز؟ راستی هنوز هم میخونی باشگاه رو؟

چقدر خوب خیلی خوشحالم کردی،نه خیلی وقته نخوندم.

nafasssss چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:26 http://heartstation.blogfa.com

تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز …
چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

چقدر قشنگ بود ممنونم.

nafasssss چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:24

حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !

زهرا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:15 http://torang71.blogfa.com

و آدم اگر دلش بگیرد
دردش را به کدام پنجره بگوید که دهانش
پیش هر غریبه ای باز نشود ؟ ...

اوهوم.

باران چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:26 http://BARAN-92-13.BLOGFA.COM

سلام دریا جون. خیــــــــــــــلی خوشحالم که روحیاتمون مثل همه اخه منم عاشق ان شرلی ام .

سلام عزیزم، از بازدید کننده های قدیمیم هستی نه؟آخه دریا صدام کردی

منم دوسش دارم

مهدی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:11 http://mahdi-k.blogfa.com

انقدر دلم شکسته که با اتفاقای خیلی کوچیک گریم میگیره..ای خدا فقط تو میدونی که تو دل من چی میگذره...

ناراحت نکن خودتو اگه چیزی هست که ناراحتت میکنه بهش فکر نکن.

مهدی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:07 http://mahdi-k.blogfa.com

منم به خدا ایمان دارم.....اما...
اما خیلی تنهام

پووووووف چرا این روزا همه دپرسن

بیخیال تنهایی اینه که نتونی...،بهت که گفتم خودتو سرگرم کن

نذار سنگینی تنهایی رو حس کنی،عید داره میرسه خوشحال باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.