*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

دل دیگر درجای خود نیست...به همین سادگیـــ


گاهی انقـــــــــــــــــد تنها میشوی که دوست داری


یکـ نفر صداــــــیت کند

...

حتی اشتباهـــــــــــــــــــــــــــی...!



قلم نوشت:


سلام بچه ها خوبید؟منم بد نیستم هوا دوباره ابریه داره اعصابمو بهم میریزه


نم نم بارونم که به راهه میخواستم با مریم برم بیرون اما نشد


دپرسم اساسی،پوووووف دلم میخواد دغ ودلیمو سر یکی خالی کنم،یکی باشه


که هرچی ناراحتی دارم سرش خالی کنم تا آروم شم...یه دیوار کوتاه


یه دیوار کوتاه میخوام که سرش داد بزنم،حرفایی که باید به خدا بزنمو سر اون


خالی کنم،یکی که...


شاید به مرضی زنگ زدم شایدم به سحر شایدم...


زنگ بزنم وهمه دلگیریامو سر اونا خالی کنم،همیشه دیوار کوتاهه روزای دلتنگیمن


پوووووف یه ماهه اراک نرفتم،اونجا که باشم آروم ترم آخه سحر هست که باهام حرف


بزنه سحر هست که بفهمه...آره سحر هست


ولی نه سحرم نمیتونه...


اصلا حوصله درس ندارم،شایدم اصلا امروز نخوندم،دلم میخواد فقط تو نت گشت بزنم


شاید...


خدا هست،مامان هست،بابا هست،سحر هست،مهدی هست،فاطمه هست، مریم هست،


ملیکا هست،شادی هست...اما بازم احساس تنهایی هست!


چقدر این عکس زیباست نه؟



فعلا بابای دوستای مهربونم!


نظرات 9 + ارسال نظر
107... دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 21:28 http://www.bigane22.blogfa.com

هرز نوشته های من
فقط بهم نخند
تازه فهمیدم، که چه ناارامی هایی پشت این فعل های عجیب و غریب هست
.
.
.
.
اتفاق های ناگهانی، هیجان دارند و هیجان یعنی "زندگی"
بد یا خوب بودنش را هم می گذاریم،به پای حال و هوای همان روزت....!!!!!!!
مثل روز یکشنبه
حوالی 11/00 شب و یک تماس تلفنی
زندگی ام به کل عوض شد
و من دقیقا الان در استانه ی دنیایی هستم که تصورش را چندی پیش در
گیرودار چسبیدن به حقیقت و بیرون امدن از ان رویا، از دست داده بودم
وقتی در اوج تعادل روحی
سعی در پیدا کردن گمشده های وجودت داری
و انگار باید یک موضوعی باشد تا به تو بفهماند که:
هی، به خودت بیا ..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
باز هم چرت نوشته های من..
فقط بهم نخند
یک کافه ی ارام و گرم ....!!!!!
بوی قهوه و دود، همه جا را فرا گرفته
پشت میز اطرافم، چند نفر به چشم می خورند، ادم ها خیلی برایم جالب اند
می توان از نگاهشان، ذهنشان را خواند
به تک تکشان نگاه می کنم، پول، عشق، بدهکاری، خیانت ، سکس ......

از دیدن خیالات این مردم، لحظه ای وحشت می کنم
عجب شهر شلوغی .......!!!!!!!!!
نه اینکه زندگی ادم ها به هم مرتبط است،وحشت می کنم از ارتباط خودم
با این افکار ......!!!!!
و اما قهوه ی سفارش داده شده با اندکی تاخیر روی میز است
طعم این قهوه یاد اور ""دوستت دارم های"" شیرین توست
مردی به طرف دستگاه پخش موسیقی می رود
سی دی در دستش را می گذارد توی دستگاه
مثل اینکه اینجا خیلی خارجی ست .......!!!!!!!!
صدای مردی میپیچد در گوشم، نمی شناسمش
اما از اهنگ های قدیمی زیباست
منم، دود غلیظ و خاطرات، البته کمی هم چشم های خیس
یاد تو که می اید، خیس می شود و کمی سبز
اینجور مواقع نوشتنم می گیرد، باید این فیلم نامه را زودتر تمام کنم
مشغله های فکری ام این روزها، کمی زیاد بود، برای همین کمی طول کشید
لپ تاپ روی میز و انگشتانم روی شاستی های کیبورد............!!!!!!!!!


ساعتی بعد
باران شدیدتر شد
دیگر وقت رفتن است
دل کندن از فضای گرم و مطبوع کافه در دل باران دی، کمی سخت است
ساعت نزدیک به 11/30 شب را نشان می دهد
گوشی زنگ می خورد ..........


ادامه دارد ....[گل]

SAHAR دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 11:42

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.خوفی؟وب قشنگی داری.ب منم ی سر بزن

سلام سحر جان

ممنونم توخوبی؟

مرسی عزیزدلمحتما ولی آدرس نذاشتیا

مسیحا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 07:34 http://www.pastokhanesabz.rozblog.com/post/81

سلام سلام ...من بازگشتیدم عزیییییزم

سلااااااااام به به ببین کی اومده مسیحای عزیز؟نبودی

مهدی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 19:56 http://mahdi-k.blogfa.com

خیلی عکس قشنگیه

میدونم.

مهدی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:09 http://mahdi-k.blogfa.com

منم خیلی تنهام

همه تنهان،با وجود اطرافیانشون بازم تنها تنهای تنها

maryam دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 21:23

سلااااااااااااااام بیادخترم خودم اون دیوارکوتاهه میشم هرچقدرخاستی ناراحتیتوسرم خالی کن تایکم اروم بشی فقط یکمافقط یه ذره یه کوچولو......
اه این دل اخرکاردستم میده.....باشه باو هرچقددوست داشتی خودتوخالی کن دخترم

سلام مرسی مامان.

ماه رخ دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:29 http://maaaahrokh.blogfa.com/

گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،
مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،
و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،
مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ،
رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی

ماه رخ دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:28 http://maaaahrokh.blogfa.com/

سحر
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸
دلــــــم را ...
بـــــه روی عالــــــم و آدم بستـــــــه ام ...!
مگــــــــر
" دلبستـگــــی " همیــــــن نــیســــت...!
آدمــای تـــنـها
آدمــای ســـختگــــیری نیســــــتن
، فقــــــــــط،
آدم "ســـخت" گـــــــیر میارن...

سلام.وب خوبی داری اما چرا انقدر بازدیدکننده ها و نظراتت کمه؟
ما میتونیم کاری کنیم وبلاگ نویسهای زیادی به وبلاگ شما سر بزنن،نظر بدن و تبادل لینک هم کنن.
وقتی با چند هزار وبلاگ نویس تبادل لینک کنی میزان بازدیدکننده های مطالبت در روز به چه تعدادی میرسه؟ وبلاگت چقدر محبوب میشه؟ در روز چند هزارتا بازدیدکننده میخوای؟ یه سر به ما بزن توضیحاتش رو کامل بخون. منتظرتیم

http://www.market1404.ir/pages/7/sadaf

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.