*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

منِ


باهام دعوا کن،باهام قهر کن، حرصمو دربیار،بهونه بیار،تازه اجازه داری


اشکمو هم در بیاری ،اما حق نداری هیچوقت بری...هیچوقت



قلم نوشت:




این عکس بالایی رو به مامانم نشون دادم،کلی خندید گفت مثل بچگی های تو


همیشه یه دسته اظافی میخریدیم میدادیم به تو ولی وصلش نمیکردیم،توهم به


خیالت داری بازی میکنی خودمم میشستم کنارت واقعا بازی میکردم.


وقتیم که میخندیدم تو بیشتر ذوق میکردی فکر میکردی بازی رو بردی، دارم به برد تو میخندم.


- دارم فکر میکنم دیگه چه کاری دیگه ای بوده که مامان بابام سر من آوردن دلم واسه خودم


سوخت حس کسایی رو دارم که بهش نارو زدن.



نظرات 29 + ارسال نظر
maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 23:17

بااااااااای

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 23:13

نخیراصنم نمیترکم خب نگو
اره باودرس کیلوچنده بی خی

درس؟اصلا چی هست؟خوردنیه؟ مریم جان دل بندم به مطلب اولیم نظر بده بابای

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 23:08

وایسادارم برات که من بترکم باشششه....نه منظورم پخش نیس اخه نابغه پخش چه ربطی داره به چایی نخوردن من.....باوهیچی نداره هی من بگم توباورنکن خوبه حالاخودتم میگی بلدی عمم بودامتحانارونمره کامل میگرفت

هه هه معلومه داری از فضولی میترکی،چمیدونم والا

میدونم هیچی نداره ولی میترسم

اونا به کنار ولی اینم اضطراب داره...اصلا بیخیال

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:59

یه چندلحظه بصبرمن یه چی واست بنویسم تواین مطلب جدیده
خاسی بری بخابی بگوتعارف نکن
من توروخفه میکنم بااین کدتصویرت اه

باشه،نه چه خوابی من هنوز واسه امتحان ریاضی نخوندم بعدش باید برم بخونم

واااااااااااااااای لاشم باز نکردم مریـــــــم

هه هه

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:55

پس اگه اون اتفاقی که خودت میدمنی بیافته تقصیرتوئه

کدوم اتفاق؟پخشو که نمیگی؟

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:52

ب درک خب نشویکی دیگه میشه
پس کی؟؟؟!!!من دارم میمیرم ازفضولیدلت میاد

بعلــــــه

وقت گل نی،خب تو مدرسه دیگه،میدونم مثله خودم فضولی آخ چه کیفی میده حالا تا فردا صبح که بیای مدرسه بترک

معلموه که دلم میاد،به مطلب جدیدم نظر بده خیلی نظرای این آپم شلوغ شده

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:50

اوهوم باحاله خوندمش..وای من چایی میخام

خب منظور؟من اینجا چایی مایی ندارما بیخودی حوس نکن.

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:48

خدانکنه چراواسه اون بمیری خب بیافدای من شو.....نمیشه الان بگی توبدایادت میره من میییییییدونم...باشه بذاربرم بیام

فدای تو؟؟؟؟؟؟؟عمـــــرا

نه الان نمیشه اصرار نکن،باشه

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:45

خخخخخخخخخخ خب توام بده تازه من فحشت نمیدم ک توواقعاخری به اسم خودتم میگی فحش جلل خالق به حق چیزای ندیده ونشنیده

کمال هم نشین در من اثر کرد.

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:43

الهی پیش مرگت بشم چرادپرس بودی؟؟؟؟نه دیگه بگومن بیخیالش نمیشم

خدانکنه دیوونه،بعدا میگم

مریم یه بار دیگه آدرس وبمو بزن(zinat)بیا مطلب جدیدمو بخون.

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:41

روحت شاد.بسم ا....البته دورازجون دخملم....زینب واقعاما زنگ فیزیک ریاضی وزیست حرف نمیزنیم؟؟؟نه واقعامیخام بدونم حرف نمیزنیم؟؟نه بگودیگه؟؟؟نه خدایی حرف نمیزنیم؟؟؟؟!!!!

وای مریم دوباره یاده pakhshافتادم کفتی روحت شاد

وای خدا بیچاره الهی بمیرم

اوووووم خب کمتر حرف میزنیم

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:38

جااااااانم

چه عجب!!!

میگما هیچی ولش کن.

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:37

بلااون روزبیرون رفتنوپس پیچوندی وایسادارم برات خر...ولی منم حسش نبودبرم گرفتم خابیدم

اِاِاِ خوندی؟(مریم من فردا میام مدرسه دیگه حالا هی فحش بده)خب دیگه اصلا دپرس بودم درحد خودکشی

وای چقدر بد بود،داشتم خفه میشدم،واسه تو که بد نشد!!!

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:32

خخخخ بگوماشالاچشم نخوریم.انشرلی روگذاشتیم جیب بغلمون.......نه باوبچه خوبی بودم مث توخراب کارنبودم......اه نشدمن این کدتصویررویه بارمث ادم درست بزنم

ماشالا،بله دیگه،آره ه ه ه ه؟باشـــششششه

اوه اوه اعصابتم که تعطیل شده،مریـــــــــم؟

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:27

خخخخخخخخخخخخ این بچه هه خیلی باحاله.بازبه تودسته بدون سیم میدادن به من اصن دسته نمیدادن فقط نیگامیکردم

آره مثله من

الهی بمیرم،بسکه شیطون بودی میترسیدن خرابش کنی حتما

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:23

اووووووووووووورررررررررررررررییییییییییییینننننن قربون دستت اییییییییییییییووووووووووووووووووول

برو خوش باش.مریم دقت کردی ما هیچوقت از حرف زدن خسته نمیشیم؟

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:22

هووووووووالاغ حداقل بگونظرم خوبه یانه

هی مریم الان همه میفهمن من چه دوستای با ادبی دارم

بد نبود نظرت

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:19

یه چیزی ببین به نظرمن نظراتت جوری باشه که هروقت ی کامنت میذاری همون موقع نمایش داده بشه خوبه ها نه؟؟؟؟؟من این جوری دوس ندارم

باشه چون تو دوست داری الان درستش میکنم(برو ذوق مرگ شو)البته دور از جون

maryam شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:13

هوووووووووووووووووووووی هستی یامن دارم باخودم میحرفم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

سلام آره عزیزم توکلاته

[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:11

به به به وبت مبارک...بذارببینم چیاداری

الهام شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:43 http://golelaleh8000.blogfa.com

ممنون زینب جان
قشنگ بود...

خواهش میکنم.

شکیلا(صدا) شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 17:26 http://shakilanice.blogfa.com

دختر بچه : دوسِت دارم

پسر بچه : مثل آدم بزرگا؟!

دختر بچه : نـــــــه … راستـــــــکی ..!

ممنونم.

لیدا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 09:36 http://www.mano1bivafa.blogfa.com

خیلی خندیدم با این پستت و نوشته هات...
دمت گرم،اول صبحی کلی انرژی مثبت گرفتم....
مررررررررررررررررسی دوستی....

واقنی؟هه هه خودمم خندم میگیره

خوشحالم که خندیدی

خواهش عزیزم.

مهدی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:43 http://mahdi-k.blogfa.com

خخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود....
خوش به حالت تو بچه بودی باز یه دسته آتاری بهت میدادن بازی کنی..ما همونم نداشتیم بازی کنیم

ممنون

تو یکی حرف نزن که الان مرد گنده شدی هنوز کلی سیدی وبازی داری

من یکی شاهد بودم کلی دستگاه بازی داشتی.

بانو و زندگی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:51 http://setareheshab.blogfa.com/

یافتن دوستان خوب سخت است

سخت تر از آن ترک آنهاست

فراموش کردنشان غیر ممکن است

ممنونم.

gdgh جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:44 http://norbakssh.blogfa.com

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی،

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی،

اگه ستاره بودی روشن ترین بودی،

و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک .

ممنونم مهربونم.ولنتاین توهم مبارک.

masi جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:41 http://masi-khatere.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟...........
خدانکنه تنها باشی.
مامان باباتم خواستن اینجوری دل تورو شاد کنن دیگه

سلام دوست گلم،بعله

دوراهی فاطمه جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:23 http://fatemeh24.blogfa.com

فدات شم گلم ..توهم همینطوری عالیه وبت..

ههه این عکسه چه باحاله خخخ

عزیزمی

منم دوسش دارم.

زهرا جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 17:52 http://torang71.blogfa.com

سلام عزیزم ...


ممنون از حضورت

وب زیبایی داری

سلام زهرا جان

خواهش میکنم،ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.