*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

گوشیه نازنینم!



دنیــــا هنــوز بخـــاطر آدم هـــایـــ خوبــــ پـا برجاستـــ ،قولـــ بده بمونــی


...تـــــا دنیا هم بمونــــه...




قلم نوشت:


سلام دوستای مهربونم،گوشیم پیدا نشد


مجبور شدم دیشب با بابام برم گوشی بخرم،ولی اصلا دوسش ندارم من اون گوشیمو میخوام


خدا کنه پیداشه اگه پیداشه این گوشیمو میدم به مهدی


دلم برا گوشیم تنگ شدهgirl_cray.gif

نظرات 6 + ارسال نظر
masi دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 15:17 http://masi-khatere.blogfa.com

درکت میکنم برات خیلی سخت باشه.برای منم خیلی سخت بود.هنوزم که یاد گوشیم میفتم اعصابم خورد میشه و دلم میخواد گریه کنم.تو فرض کن گوشی که با پول عیدیت بخری و بعداز2ماه گم بشه و بدزدنش و دیگه نتونی پیداش کنی چه حس بدیه.

وایییییی نگو که دلم خونه...

baran شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 17:33

الهی بد دردی مگه نه

آ ره واقعا.

لیدا شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 16:59 http://www.mano1bivafa.blogfa.com

سلام زینب جان.اومدم از گوشیت خبر بگیرم که دیدم نوشتی پیدا نشده
خیلی بد شد
ایشالا پیدا شه

سلام ممنون. نه نشد، ایشالا

masi شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 00:25 http://masi-khatere.blogfa.com

bahat to in mored hamdardam.ama peyda nashod goshim
goshiye ghadimiye babamo bardashtam.dg nemikham goshi jadid dashte basham

برا من خیلی سختهفخ

محمد جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 12:55 http://khiali-nist.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری......
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یه سر بزن ویه نظر براز.

سلام، ممنون.

یک دوست جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 12:45

سلام دوست عزیز. از شما می خواهم این متن را تا آخر بخوانید زیرا با مطالعه آن ضرر نخواهید کرد بلکه باعث خواهد شما از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید.
آیا تا به حال به روش های کسب درآمد از اینترنت فکر کرده اید؟ آیا می دانید استفاده از این روش ها برای کسب درآمد چقدر ساده است؟ آیا می دانید شما می توانید در

کوتاهترین زمان به درآمد از اینترنت دست پیدا کنید؟
من می خواهم روشی را به شما معرفی کنم که بتوانید با آن با روزی 1 تا 2 ساعت کار در روز تا 2 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید. به شما این قول را میدهم که این

کاملا شدنی است و فقط کمی همت می خواهد. این روش با شیوه های دیگر کسب درآمد کاملا متفاوت است و به تازگی وارد اینترنت شده است. از مزایای اصلی این روش می

توان به مطمئن بودن و زودبازده بودن اشاره کرد.
خوب حالا نام این روش چیست؟ این شیوه در ایران به (کسب درآمد از طریق کلیک) و در سایت های خارجی به PTC یا Paid To Click معروف است.
طریقه کار با این سایت ها چگونه است؟ روش کار با این سایت ها بدین صورت است که شما در این سایت ها ثبت نام می کنید و بعد وارد صفحه (مشاهده آگهی ها) می شوید و

سپس با کلیک بر روی آگهی ها و مشاهده آنها، به ازای هر کلیک پول دریافت می کنید. آگهی ها در این سایت ها متفاوت اند مثلا اگر شما یک آگهی 30 ثانیه را مشاهده کنید

سیستم به شما 8 تومان می دهد. شما این روال را هر روز ادامه می دهید تا زمانی که بتوانید (زیرمجموعه) اجاره کنید. برای مثال وقتی موجودی شما به 5000 تومان رسید

می توانید 20 زیرمجموعه برای یک ماه اجاره کنید. هنگامی که شما موفق به اجاره زیرمجموعه شدید یک رده در کار خود پیشرفت کرده اید. از این پس شما به غیر از کلیک

های خود از کلیک های زیرمجموعه هایتان نیز سود می برید. این روند نیز همین طور ادامه پیدا می کند تا جایی که شما بتوانید حساب کاربری خود را ارتقاء دهید! شما با

ارتقاء نوع حساب کاربری خود می توانید از کلیک های خود و زیرمجموعه هایتان درآمد بیشتری کسب کنید! مثلا اگر قبلا برای مشاهده یک آگهی 30 ثانیه ای 8 تومان

دریافت می کردید حالا برای مشاهده همان تبلیغ ها 12 تومان دریافت می کنید و این یعنی موفقیت! حالا شما می توانید ثانیه های خود را به پول تبدیل کنید.

این مقدمه ای بود بر سایت های کلیکی. خوب حالا قصد دارم 3 سایت کلیکی مطمئن و قدرتمند را به شما معرفی کنم که دوتای اول ایرانی و سومی خارجی است.

سایت اول : آواباکس
لینک ثبت نام: http://avabux.ir/?r=902919631

سایت دوم: یک باکس
لینک ثبت نام: http://www.yekbux.com/?r=460456280

سایت سوم: PTCRS
لینک ثبت نام: http://www.ptcrs.com/?ref=mostafavi72
- واحد پول این سایت دلار است.
- برای دریافت پول از این سایت و واریز آن به حساب بانکی شما در ایران به اکانت پرفکت مانی (Perfect Money) نیاز دارید.

به صفحه ثبت نام بروید و عضو شوید و کار خود را شروع کنید. برای شما آرزوی موفقیت می کنم! اگر سوالی هم داشتید در خدمتم.

آی دی یاهو: mostafavi_72_j

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.