*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥
*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

*ღ در سکوت مبهم خویش...ღ*

♥ به نام خدای عزیزم ♥

زینب می گوید...

داره بارون می باره


هوا ابریه،همه جا سایه ابرها پهنه حس خوبیه...پر از آرامش


طبق معمول رفتم بالای پشت بوم،یه نفس عمیق بوی خاک نم خورده


از بالای پشت بوم شهرو میدیدم،اون آخر آخرا بیابون و درخت معلوم بود،کوه ها معلوم بودن


ابرهایی که قله کوه هارو پوشونده بودن و حرکت میکردن،باد به آرومی می وزید


هوای تقریبا سرد ومرطوب،همچی فوق العاده بود دلم می خواد برم بیرون قدم بزنم، برم وبرم وبرم


بدون مقصد...


دیروزم هوا ابری بود ساعت3تا4ونیم قدم زدم بعدشم رفتم باشگاه


همچی خوبه همچی...


مقام اول شهرمون شدم قراره برم استان(اراک)نمیدونم چی میشه یعنی برام مهم نیست


جدیدا دیگه از باشگاه رفتن خوشم نمیاد کاراته رو دوست دارم ولی از محیط باشگاه متنفرم...به حد مرگ از محیط باشگاه


متنفرم! 2ماهه باشگاه نرفتم حسش نیست.


فردا نرگس با امیر میاد،شاید...!دیگه مثل قبل دوسش ندارم


بابام...جدیدا بیشتر از قبل دوسش دارم کافیه یه نفر بهش اخم کنه خونش حلاله.


مامانم...هنوزم به اندازه قبل برام عزیزه


نمیدونم چم شده فکر کنم تحت تاثیر هوای ابری قرار گرفتم...شاید


دلم برا ملیکا تنگ شده شدیم مثل گذشته ها


خل وچل ودیوونه...لبخند


کل لینکامو به اون وبم انتقال دادم حوصله درس کردنشم ندارم،به بچه ها هم خبر ندادم که اینجا مینویسم


حتی به راه رهایی...


من برم فعلا دوستای عزیزم.





نظرات 5 + ارسال نظر
nafasssss دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:59 http://www.heartstation.blogfa

مگه چند تا وب داری؟؟؟؟؟؟ بیا وبم ادرسشونو بده عزیزم

باشه.

بهشته سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:33

فقط تاییدش نکن که آدرس وبش تابلو نشه.

باشه بهشته عزیزم

بهشته سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:20

آدرس وبلاگ دوستمو برات میفرستم،توی نظرات آخرین پستش آدرس اون وبه رو بذار.اونجا هم فقز من هستم،خیالت راحت اون محرم اسراره.فقط تو جوابه همین کامنته بهم بگو آدرس به دستت رسیده یا نه.البته شک نکن هیچ وبی این وبت نمیشه.

باشه عزیزم آره آدرست اومد.

بهشته سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 14:24

چورو نگفتی؟یعنی الان من فقط اینجام؟!کدوم وب؟

اوهوم
آدرسشو اینجا نمیتونم بگم.

nafas... سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 02:05 http://www.tanhaee1380.blogfa.com

آپم سربزن...
چـه خوب اسـت

گـاه گاهی دروغ بـگـویی بـه دلـت (!)

و نـگـذاری که بـدانــد

بـی نـــــهایـت تـنـــهـا سـت . . .

ممنونم زیبا بود.باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.